Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

duminică, 24 august 2014

Garnitura de cartofi

Felul principal de azi a constat in snitele din carne de  vitel cu garnitura de cartofi. Ne plac tare mult cartofii gatiti in felul acesta si m-am gandit sa va scriu si voua reteta chiar daca este ceva banal.
 Avem nevoie de:
  • aprox 1 kg de cartofi
  • 2 cepe mici rosii
  • 2 gogosari murati
  • 1 lingurita boia de ardei dulce
  • sare si piper dupa gust
  • patrunjel verde
  • 2-3 linguri ulei
  1. Cartofii ii curatam, spalam si ii taiem cubulete si ii punem la fiert in apa cu sare.
  2. Cand sunt fierti ii scurgem de apa.
  3. Intr-o tigaie mai adanca punem un pic de ulei si punem tigaia pe foc.
  4. Cand uleiul este incalzit adaugam ceapa si gogosarii murati taiati felii. Lasam sa se caleasca un pic apoi adaugam paprika rosie si amestecam.
  5. Turnam cartofii in tigaie si potrivim de sare si piper. Amestecam si lasam pe foc inca 2-3 minute sa se imbine aromele.
  6. La final adaugam patrunjelul tocat si luam de pe foc.
Sa aveti pofta!

7 comentarii :

  1. Arata si bine, si cred ca are si un gust desavarsit. Trebiue sa incerc, pentru diversitate. Noi facem un fel de salata de cartofi asa cu ceapa si gogosari murati (si castraveti murati), dar aceea este rece, nu calda ca aceasta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu fac rece cu muraturi si ceapa, dar asta e buna asa calda si condimentata. Merge perfect la orice tip de carne :)

      Ștergere
  2. Am vazut de ieri reteta la tine pe blog si mi-a ramas gandul la ea. Arata incredibil si, pentru ca noua ne plac cartofii, am sa o prepar si eu. Interesanta combinatia cu gogosari murati, pentru noi va fi un experiment inedit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place Simona. Si noua ne plac cartofii in toate felurile :)

      Ștergere
  3. Ce bine arata,credeam ca sunt facuti la cuptor.Bravo!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...