Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

miercuri, 1 august 2012

Clatite cu gem de caise si ciocolata


Acum cateva saptamani m-am inscris la Clatidiada bloggerilor culinari organizat de site-ul www.GatesteSanatos.ro  care oferea o tigaie marca Fissler. Am primit tigaia foarte repede insa doar acum am ajuns sa o testez. Sunt super multumita de calitatea ei si am sa fac mai des acum clatite. Tigaia nu necesita ulei si clatitele se fac foarte usor.
Cu aceasta reteta particip si la concursul Cu clatita la control organizat de site-ul Gateste Sanatos .




Ingrediente:
- 3 cani faina
- 1 +1/2 cana lapte
- 2 +1/2 cana apa minerala
- coaja rasa de la o lamaie
- 2 oua
- 3 linguri ulei 
- 2 linguri zahar 
- 1 plic zahar vanilat 
- un varf de sare 
- un borcan gem de caise
- 30 gr ciocolata
- o lingurita unt 


Batem ouale intregi impreuna cu praful de sare, zaharul si zaharul vanilat. Adaugam coaja de lamaie si uleiul si treptat turnam laptele. Apoi incorporam faina amestecand sa nu se formeze cocoloase si adaugand treptat si apa minerala.
Trebuie sa obtinem o compozitie omogena si ca o smantana lichida. 
Incingem tigaia Fissler fara a folosi ulei si turnam un polonic din compozitia de clatite. Prajim  pe ambele parti. 
Ungem clatitele cu gem de caise si le rulam.
Ciocolata o topim impreuna cu untul, pe baie de aburi sau in cuptorul cu microunde. Turnam ciocolata topita intr-o punguta pe care o gaurim la una din capete si ornam clatitele rulate.
Pofta mare! 
Iata si tigaia magica :)

19 comentarii :

  1. Iar ai papat gem de caise fara mine... sustrag usurel farfuria cu clatite si fug in bucatarioara mea, ca sa simt gustul gemului...

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniela - imediat termin borcanele cu gem de caise :)). Clatitele cu gem de caise sunt super gustoase. pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, stiu si eu ca sunt extrem de bune clatitele cu gem caise, iar daca tu le-ai preparat toate in casa ti-e drag sa le mananci! Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Poliana - chiar asa e, mai ales cand si gemul e facut de casa. Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Vin si eu la o portie de clatite. Sunt delicioase!
    Hugs

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu particip la acelasi concurs, cu un minunat tort de clatite...m-a atras insa, gemul tau de caise minunat! eu am de zmeura: facem schimb cu un borcanel?

    RăspundețiȘtergere
  7. Sper ca mai gasesc o clatite.Arata bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Adnia cu drag fac schimb dar nu pt mine ca mie imi place cel de caise si nu cel de zemura, dar il iau pt sotul meu care adora zmeura. Ne vedem la concurs :)).

    Rocsi - merci, te servesc cu drag . pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Am venit cam tarziu... sper totusi sa mai ai si ptr mine una!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Simo pentru tine am mereu pus deoparte :)) ca stiu sigur ca ajungi la mine . Pup dragutzo

    RăspundețiȘtergere
  11. Gustoase tare,mai ales ca sunt umplute cu gemul meu preferat.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. DiaMar - si mie tot cu gem de caise imi plac cel mai mult. Pup

    RăspundețiȘtergere
  13. Ador clatitele!!!Mmm, arata tare bine!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Delicioase clatitele,iar tigaia este minunata...Te-am votat cu drag in concursul gatestesanatos... Daca mai ai vreun vot si pentru mine... Budinca de clatite cu branza la cuptor Valentina Ionita
    Pupici si multa bafta

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...