Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

miercuri, 13 martie 2013

Cupcakes cu crema de visine

Sunt frumoase, motate si gustoase. Ce altceva sa va mai spun de ele...hmmm... imi place sa le fac si normal ca am o placere deosebita sa le si mananc :)) . Iar bucuria mea e maxima pentru ca am inca multe fructe congelate  si inca mai pot face diverse bunatati dulci.
Avem nevoie de:
2 oua
100 gr unt topit
200 gr faina
140 gr zahar
6 linguri lapte caldut
1 lingurita praf de copt
1 plic zahar vanilat 
un varf de sare
Crema: 
200 gr visine congelate (cantarite cu seminte)
2 linguri zahar
2 lingurite amidon
200 gr fisca lichida indulcita 
Mixam ouale intregi cu un varf de sare pana se deschid la culoare, adaugam zaharul si zaharul vanilat si mixam inca 3-4 minute. Turnam untul topit caldut si apoi laptele caldut, mixand dupa fiecare. La final incorporam faina amestecata cu praful de copt.
Asezam hartiile pentru briose in tava speciala pentru briose si umplem egal fiecare forma.
Dam tava la cuptorul preincalzit la 175 de grade timp de aprox 23-25 minute. Facem testul cu scobitoarea.
Scoatem din cuptor si lasam la racit.
Crema: scoatem samburii de la visine si pasam visinele in blender. Turnam visinele pasate intr-un vas care urmeaza a fi pus pe foc impreuna cu cele 2 linguri de zahar. Lasam pe foc pana se topeste zaharul si fierbe cateva minute. Amidonul il amestecam cu un pic de apa rece, adaugam putin din sosul de visine si apoi il turnam in sos amestecand pana se ingroasa.
Lasam sa se raceasca complet.
Separat mixam frisca pana devine spuma. Adaugam peste frisca jeleul de visine si mixam cu mixerul pe treapta mica pana se omogenizeaza.
Cu spritul pentru ornat imbracam frumos fiecare cupcake cu un strat generos de crema de visine.
Enjoy cherry cream cupcakes! 

21 de comentarii :

  1. Foarte frumoase ti-au iesit...Crema cu visine in combinatie cu briosele ce le-ai pregatit sunt un deliciu.Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt! Imi plac si hartiutele colrate si motatele. Vreau si eu un cupcake motat. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmm, tare frumoase si cred ca super delicioase!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat sunt de frumoasa!!!! Nu te mai opresti din gatit.. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca sunt tare delicioase!! Ti-au iesit superbe!!! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce poze frumoase! Si excelenta crema ai ales. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga mea sunt superbe si delicioase!!!! Merg perfect cu cafeaua mea <3

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...