Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

miercuri, 3 octombrie 2012

Pasta de gogosari cu verdeata

Se pare ca nu am gatat cu proviziile pentru iarna . Iar cum piata e inca plina de gogosari, am continuat seria conservelor cu gogosari :).  Va prezint o pasta gustoasa cu ierburi aromate. 

Nu am facut mult pentru ca imi place sa diversific si sa fac din fieare cate putin.
- 2 kg gogosari
- 2 lingurite sare
- 1/2 lingurita piper
- oregano
- busuioc
- roinita

Spalam bine gogosarii. Cu un cutit taiem gogosarii felii si indepartam orice urma de seminte si cotor, iar apoi ii dam prin  masina de tocat.
Punem la fiert adaugand sarea si piperul. Lasam pe foc aprox 45 min. iar la final adaugam verdeata tocata marunt si mai lasam pe foc 3-4 minute.
Turnam pasta fierbinte in borcane curate si punem capacul.
Lasam borcanele la caldura acoperite cu o patura pana a doua zi.
Din 2 kg de gogosari mi-au iesit 2 borcane de 400 ml si unul de 800 ml.
Este o pasta ideala pentru sosuri.

7 comentarii :

  1. Ce harnicuta esti!! :) Sper ca mai apuc sa fac si eu cate ceva.. si m-ar tenta aceasta pasta! Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Simona. Imi place sa fac asa cate putin din fiecare desi pana acum cam mama facea tot ca eu nu aveam unde tine. Acum am, asa ca mai fac si eu cate ceva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata,si cat de bine prinde iarna.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu pot decit sa admir pasta ta de gogosari, ca aici costa prea mult, ca sa fac pasta in casa, iar in gradina n-am facut nici unul... doar citiva ardei... Are o culoare foarte frumoasa... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. DiaMar - asa e, o sa ma bucur de toate la iarna :).

    Daniela - multumesc, macar astea le avem si noi mai ieftine vara , ca in rest toate sunt scumpe pe la noi si bani putini :(. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Harnicuta, harnicuta!!!! ce-mi plac bulinele :D pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...