Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

duminică, 7 iulie 2013

Prajitura duo cu visine

De mult pofteam la o prajitura cu visine asa ca mi-am satisfacut pofta cu aceasta bunatate. Cel mai mult imi place sa servesc dimineata langa cafea, v-am mai zis, il consider cel mai bun mic dejun.
Se poate tine si timp de cateva zile dar la frigider, in casa fiind prea cald. 
Avem nevoie de: 
3 oua
150 gr unt
7 linguri zahar
275 gr faina
1 plic praf de copt
un varf de cutit sare
2 lingurite cu varf cacao
2 linguri lapte
300 gr visine
1 lingura unt pentru uns tava
zahar pudra pentru pudrat
Inainte de toate spalam visinele si le scoatem samburii.
Cu un tel mixam ouale impreuna cu sarea si zaharul. Adaugam untul moale si apoi treptat faina amestecata cu praful de copt si omogenizam bine. Luam din compozitie 3 linguri pline si punem intr-un alt bol.
Ungem o tava rotunda cu diametrul de 24 sau 26 cm (eu am folosit una de 24 cm) cu unt si cu o lingura intindem compozitia in tava.
Cele 3 linguri puse deoparte le amestecam bine cu cacaoa si laptele. Apoi tot cu lingura o intindem peste compozitia alba. Cu o scobitoare sau cu un bat de frigarui amestecam putin cele doua compozitii dar nu pana la fund ci doar deasupra. 
Asezam deasupra de jur imprejur visinele si dam tava la cuptorul preincalzit la 175-180 de grade timp de aprox 35 de minute sau pana trece testul cu scobitoarea. Ultimele 5 minute le puteti lasa in cuptorul cu usa deschisa si cu focul stins.

Scoatem din cuptor, lasam sa se raceasca usor apoi scoatem pe un platou, pudram cu zahar pudra si servim.

14 comentarii :

  1. O duminica placuta si sa imi pastrezi o bucatica din acest desert!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag te servesc Rocsi. Duminica frumoasa si tie >:D<

      Ștergere
  2. Frumoasa prajitura ai facut, pufoasa si aromata! Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Paula. E chiar buna si un pic mai faramicioasa.

      Ștergere
  3. In cazul visinelor duo inseamna de doua ori buna:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...