Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

duminică, 3 noiembrie 2013

Orez cu legume si curry la Multicooker

Iata si a treia reteta facuta la aparatul Multicooker de la Philips pe care o prezint si pe pagina Gustos.ro, ca a treia recenzie: http://www.gustos.ro/philips-multicooker.html
Intotdeuna mi-am dorit sa fac orez fara sa mai trebuiasca sa stau langa aragaz si sa amestec intr-una pentru a nu se prinde. Si  iata ca acest aparat imi satisface pe deplin aceasta dorinta.  Punem toate ingredientele in vas si nu mai avem treaba decat atunci cand se opreste masina si ne anunta ca mancarea e gata si putem sa servim masa. In plus orezul ramane intreg si are un gust delicios de la legumele care isi mentin vitaminele. 
                                                Mai bun, mai rapid, mai sanatos! 
 Avem nevoie de:
o ceapa mica 
2 felii ardei rosu
2 felii ardei galben
1 rosie mica
2 catei de usturoi
100 gr mazare verde 
280 gr orez (2 canite de la aparat)
380 ml apa
1 lingurita legume uscate condimentate sau un cub de legume 
1 lingurita curry
1 lingurita sare
1/2 lingurita chili 
2 linguri ulei de masline
Spalam mai intai orezul in cateva ape si il lasam intr-un bol cu apa calda pana pregatim restul ingredientelor.
Punem in vasul de la aparat uleiul si alegem programul Fry, timpul de 10 minute si apasam butonul Start.
Curatam ceapa si rosia o decojim. Tocam ceapa, ardeiul si rosia si le punem la calit in uleiul care intre timp s-a incalzit. Dupa 5 minute adaugam pe rand mazarea, orezul, usturoiul tocat marunt si condimentele si amestecam. Turnam apa, inchidem capacul si alegem programul Rice/Orez si apasam butonul Start.
La terminarea programului aparatul trece automat in programul Keep Warm/ Pastreaza cald, daca dorim sa oprim apasam butonul galben de oprire. 

Adaugam patrunjel verde si servim.
Dupa ce am scos orezul din aparat, am pus putin ulei si am prajit cateva bucatele de carnati afumati.
Am servit orezul cu carnati prajiti si muraturi :)

9 comentarii :

  1. Si eu m-am gandit ca voi prepara de acum inainte orezul, numai in multicooker. Super ti-a iesit!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa stapanesti sanatoasa aparatul si la cat mai multe bunaciuni !

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de bine arata...spor la gatit, minunat aparat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună! Am o nelămurire, poate mă ştii lumina :-)
    Am luat şi eu aparatul Multicooker şi am vrut să încerc reţeta aceasta cu orez, însă pe nici unul din programele Rice sau Pilaf nu îmi afişează timpul, ci doar se "învîrt" ledurile de pe afişaj. Pe programul Boil (fierbere), face la fel pînă începe să fiarbă apa, însă după asta afişează timpul rămas. Nu îmi dau seama dacă aşa e normal, sau mi-e defect aparatul. În reţeta di manual scrie că pătrunjelul se adaugă cu 5 minute înainte de încheierea programului, dar cum pot ştii asta dacă nu afişează timpul? Şi ce mi se pare mai ciudat este că pe programele de orez niciodată nu ajunge să fiarbă mîncarea (deşi în manual scrie că programele Rice şi Pilaf se efectuatză la 135 de grade). Oare aşa este normal? Mulţumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Asa e si la mine la orez. Nu stiu sa zic asa si sincer nici nu ma deranjeaza Dar sigur asa e masinaria si nu e o greseala doar la tine. Daca nu e fiert orezul il mai poti pune inca 10 -20 min. In general orezul nu trebuie fiert pana la refuz dar stiu ca noua asa ne place sa fie foarte fiert :). Iar pentru patrunjel e ok si daca il pui efectiv la sfarsit si mai lasi 5 min cu capacul inchis, asta nu are trebui sa fie o problema. Eu sunt super multumita in rest de aparat si face cele mai bune tocanite :)

      Ștergere
    2. M-ai liniştit că nu e aparatul meu defect. Atunci nu mai apelez l-a service :-)
      Mulţumesc pentru răspuns!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...