Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

joi, 3 aprilie 2014

Tarta cu visine 2

Din categoria tartelor irezistibile face parte si tarta cu visine. Abia astept sa fac si cu visine proaspete pentru ca aceasta a fost facuta cu visine congelate. Nu e diferenta mare intre ele, doar ca acestea le-am fiert cu amidon iar vara pot sa le fac si fara. Cele congelate lasa mai multa apa si prefer sa le fac in modul acesta. Oricum ideea e ca nu prea scapati de tartele mele si o sa vedeti si la vara cum arata cu fructe proaspete :) .

Pregatim aluatul exact cum scrie aici.
Umplutura:
500 gr visine
4 linguri zahar
3 lingurite amidon
Aluatul il intindem sub forma rotunda si il asezam intr-o forma rotunda unsa cu putin unt sau margarina.
Fructele le punem pe foc impreuna cu zaharul si lasam sa fiarba 3-4 minute. Apoi adaugam amidonul desfacut intr-o lingura de apa si amestecam pana se ingroasa. Luam de pe foc si lasam la racit.
Turnam umplutura peste aluat si nivelam.
Din aluatul ramas decupam floricele si le asezam peste fructe.
Dam tava la cuptorul preincalzit la foc moderat timp de aprox 30 de minute.
Scoatem din cuptor si pudram cu zahar pudra dupa ce s-a racit putin.

8 comentarii :

  1. Bune sunt tartele tale! Ma bucur ca am avut ocazia sa gust din ele! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, ce pofta mi-ai facut!! Ma duc sa incep un borcan cu dulceata de visine ;-))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa ca imediat apar visinele proaspete si facem bunatati :)

      Ștergere
  3. Azi am incercat reteta ta pt aluatul de tarta si e cel mai bun pe care l-am facut pana acum! Are o textura cumva aerata, nu asa indesata cum imi iesea pana acum. Drept e ca, spre deosebire de reteta ta, eu am folosit margarina (R.Maestro), am batut oul cu mixerul de spuma de lapte si am pus bicarbonatul in faina. (Nu intentionat, dar asa mi-a venit la mana). Multumesc frumos si iti doresc multa inspiratie culinara ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca iti place reteta mea de tarta. Poti folosi si Rama si eu folosesc cand nu am unt si e la fel de buna. Te mai astept pe la retetele mele :).

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...