Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

luni, 6 octombrie 2014

Pancakes cu afine

Le-am vazut la Adina si de atunci ma urmeareau non stop :). E drept ca are niste poze minunate care iti raman pe retina deci ma intelegeti ca am fost urmarita de imaginea acestor pancakes cu afine si a trebuit sa le prestez si eu.
Eu am facut o cantitate mai mare decat ea si am adus doar usoare modificari retetei, desi reteta de baza la pancakes e cat se poate de banala. 
Avem nevoie de:
  • 400 gr faina
  • 3 linguri zahar
  • 1 plic zahar vanilat
  • 3 oua
  • 250 ml lapte 
  • 1 plic praf de copt
  • 1/2 lingurita bicarbonat de sodiu
  • un varf de sare
  • 4-5 linguri afine 
  • Ulei pentru prajit 
  • Pentru servit: miere de salcam, dulceata de trandafir 
  • Amestecam intr-un vas toate ingredientele uscate. Adaugam apoi ouale batute si treptat laptele folosind un tel. 
  • La final adaugam afinele si amestecam usor sa nu se zdrobeasca. 
  • Incingem o tigaie si picuram un strop de ulei, apoi cu un polonic luam din compozitie si punem in tigaie iar cand incep sa se formeze gaurele in clatita, o intarcem pe partea cealalta si lasa aprox 1/2 minut.


  • Scoatem clatitele pe farfurii, unele peste altele.
  • Cand servim, ungem pe rand clatitele cu miere sau cu dulceata ( eu am pus dulceata de trandafir pe care o ador si am avut niste clatite de vis) 

6 comentarii :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...