Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

miercuri, 11 ianuarie 2012

Spaghete cu sos de rosii

Nimic mai simplu de facut decat paste cu sos de rosii...foarte rapid de facut si cred eu , pe gustul tuturor :) 


Ingrediente:
- 500 gr Spaghete
- 500 gr carne tocata
- 1 morcov
- 1 ceapa
- 5-6 catei usturoi
- sare, piper
- 1 lingurita zahar
- busuioc
- 500 ml suc de rosii

Fierbem pastele conform indicatiilor de pe ambalaj.
Punem carnea tocata la foc mic la calit impreuna cu ceapa tocata marunt si morcovul ras. Lasam la calit cateva minute, apoi turnam sucul de rosii si adaugam sarea, piperul, zaharul, usturoiul taiat felii. Lasam sa fiarba aprox 10 -15 min amestecand din cand in cand. La final adaugam si busuiocul tocat.

Asezam pastele pe o farfurie si punem peste sosul si dupa preferinte si cascaval ras.
Pofta buna :)

2 comentarii :

  1. Tare bune oricand!Eu fierb sosul mai mult si ies foarte aromate!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am folosit carne proaspata si suc de rosii de casa si nu a necesitat multa fierbere. sunt foarte aromate mai ales ca mie imi place mult busuiocul :). Te pup si merci de vizita

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...