Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

sâmbătă, 23 iunie 2012

Gogosi

Da, stiu! E prea cald afara pentru gogosi...si nu, nu am facut gogosi cand afara sunt peste 30 de grade :)). Le-am facut acum cateva saptamani cand era vreme ploiasa, insa numai acum reusesc sa le postez. 
Mai asteptati putin sa se racoreasca afara si poi puteti face si voi niste gogosi pufoase :)

Am folosit:
- 600 gr faina
- 1 plic drojdie uscata
- 2 oua
- 5 linguri zahar
- 100 ml ulei
- 250-300 ml lapte caldut
- un varf de sare
- 1 plic zahar vanilat
- coaja rasa de la o lamaie

Framantam un aluat din ingredientele de mai sus in felul urmator:
- toate ingredientele trebuie sa fie la temperatura camerei
- punem drojdia la dospit in 100 ml lapte caldut amestecat cu o lingurita de zahar (luam din ingredientele de mai sus)
- amestecam faina cu praful de sare si coaja de lamaie
- adaugam drojdia dospita si amestecam cu mana, adaugand treptat si restul de lapte caldut amestecat cu restul de zahar
- adaugam ouale batute continuand sa framantam cu mana
- la final adaugam uleiul si mai framantam 5 minute
- lasam la dospit la loc cald timp de o ora
Intindem aluatul si decupam forme rotunde si le lasam la dospit inca aprox 20 minute.
Prajim in ulei incins pe ambele parti si presaram zahar pudra.
Am facut cateva si cu dulceata de visine :)
Perfecte cu o cana de lapte, sau la cafea dimineata!

18 comentarii :

  1. Azi trimit picea mea in vizita la tine , ca e mare mancatoare de gogosi

    RăspundețiȘtergere
  2. Dorina - cu drag! si mie imi plac tare mult. pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar de am facut de mult timp.Sunt foarte bune si ti-au iesit asa pufoase!!Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Rocsy - multumesc frumos draga mea. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. OMG ce pofta mi-ai facut!!!Si reteta suna tare bine,cred ca am 2 ani de cand nu am mai facut gogosi :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare bine ti-au iesit, as manca o gogoasa chiar acum :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Buburuza - imi plac si mie tare mult si nu pot sta 2 ani fara sa manc o pufosenie de gogoasa :))

    Mihaela - serveste de la mine :). pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Unflate si rumele... ce pofta mi-ai facut si canicula asta nu se duce, macar o zi... Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sara&Miki - da au fost bune, dar cum am zis e prea cald pt a le face acum :)).

    RăspundețiȘtergere
  10. Zilele trecute m-a rasfatat soacramea cu niste gogosele-ineluse :) dar tot as mai papa cateva!
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Simona - e bine daca are cine sa te rasfete :). Eu ma rasfat singura si rasfat pe altii :)). pup

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce faine sunt, as lua vasul cu totul :P Pup

    RăspundețiȘtergere
  13. Alinutzika - multumesc.


    Poliana- poti lua tot ce vrei tu, macar asa virtual :). pup

    RăspundețiȘtergere
  14. Faine si Pufoasenie arata gogosile tale.xoxo

    RăspundețiȘtergere
  15. Da chiar imi plac gogosile.Cand mai faci?As vrea sa degust o gogoasa de-a ta!

    RăspundețiȘtergere
  16. DA NOI SIBIENCELE SINTEM MAIESTRE IN FACUT GOGOSI !!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...