Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

duminică, 2 februarie 2014

Tarta cu carne si legume

Pentru mic dejun sau cina sau de pus la pachet la lucru aceste tarte sunt absolut perfecte. E drept ca mie imi place sa fac tarte in mod deosebit, atat dulci cu fructe cat si acestea din aluat dospit cu diverse umpluturi. 
Desi aceasta este o tarta din aluat sarat, umplutura are un gust dulceag datorita legumelor dulci folosite. 
Avem nevoie de:
250 gr faina
1/2 plic drojdie uscata
1 lingurita rasa sare
1 lingurita zahar
170 ml apa calduta 
1 lingura ulei de masline
Umplutura:
300 gr carne tocata de porc
3 morcovi
2 cepe mici rosii
2 cepe mici albe
1 ardei rosu
1 rosie
2 oua 
sare si piper
patrunjel uscat 
- 2 linguri sos chili
- 1 galbenus de ou
Intr-o cana amestecam drojdia cu zaharul si o lingurita de faina, adaugam 100 ml apa calduta si lasam la dospit aprox 10 minute.
Punem intr-un vas faina si amestecam cu sarea, iar in mijloc facem o gaura in care turnam drojdia dospita. Framantam cu mana si adaugam restul de apa calduta. La final adaugam o lingura de ulei de masline. Terminam de framantat cand aluatul nu se mai lipeste de degete.
Presaram deasupra putina faina, acoperim cu un prosop si punem la loc cald ferit de curenti de aer aprox 1 ora.
In acest timp ne ocupam de umplutura. Incepem prin a curata legumele. Tocam ceapa si ardeiul si le calim putin in ulei. Adaugam morcovii dati prin razatoare si calim aprox 5 minute. Rosiile taiate marunt le adaugam la final si le lasam la calit inca 2-3 minute.
Luam de pe foc, turnam intr-un bol si lasam la racit.
In aceeasi tigaie punem si carnea la calit (nu e nevoie sa adaugati ulei). Amestecam sa se caeasca bine apoi luam de pe foc si o adaugam peste legume.
Cand amestecul s-a racit putin, adaugam sare, piper, patrunjelul uscat si cele doua oua si amestecam bine.
Tapetam masa de lucru cu faina si intindem aluatul sub forma rotunda. Cercul trebuie sa fie putin mai are decat tava. Asezam aluatul in tava unsa cu unt, ungem aluatul cu sosul de chili, turnam umplutura si nivelam, apoi tragem marginile de aluat peste umplutura. Marginele le ungem cu galbenusul de ou.
Dam tava la cuptorul preincalzit la 180 de grade timp de aprox 35 de minute, pana se rumeneste frumos deasupra.
Feliem si servim cald sau rece (mie imi place foarte mult si rece).
Pofta mare!

23 de comentarii :

  1. Arata foarte bine! Nu ma mancat niciodata o astfel de tarta , dar o voi incerca curand . Stiu ca mancarurile ,, copiate '' de la tine sunt gustoase si retetele sunt cele reale ! Am mai ,, copiat''!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-o recomand cu mare drag. E super buna, nu are cum sa nu iti placa :))) . Ma bucur ca iti plac retetele mele.

      Ștergere
  2. imi plac tartele si a ta este perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu chiar ca pui mult suflet in ce pregatesti ... imi place tarta ta , Timi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana pun suflet in tot ce fac de obicei >:D<. Multumesc

      Ștergere
  4. Delicioasa!!! Superba farfuria :*
    Te invit cu mare drag la concursul organizat pe blogul meu http://pusikmea.blogspot.ro/2014/02/concurs-forme-torturi.html.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac mult saraturile astea de placinte, umplute cu fel de fel! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. M-ai innebunit cu tarta asta :x :x Zilele astea am sa o fac neaparat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona o recomand cu mare drag pentru ca e super, super buna.

      Ștergere
  7. Am ramas fara cuvinte <3 !!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...