Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

marți, 29 aprilie 2014

Bruschete cu ketchup si sunca

Sunt sigura ca nici voi nu aveti timp mereu sa gatiti. Eu recunosc ca cel mai mult gatesc in weekend, iar in timpul saptamanii mereu caut sa fac ceva super rapid cand ajung acasa de la lucru. Caut sa mananc cat de cat mai sanatos dar nu intotdeauna imi si reuseste :). Aceste bruschete sunt destul de ok sa zic asa, sunt facute din paine de secara si cu ketchup de casa facut de mama mea cu legume din gradina.
Dupa cum sa sa vedeti si in poze e ceva super usor de facut si e gata in doar cateva minute, deci da, e pentru cei care nu au timp mult la dispozitie. 
Va zic ingredientele pt 2-4 persoane (acu depinde de fiecare cat mananca)
8 feliute de paine de secara 
8 linguri ketchup de casa (sau daca aveti un sos de rosii cu ardei e bun si acela)
6-8 felii sunca (eu mananc in general sunca Padurea Neagra) 
4-8 felii cascaval ( depinde cate vreti sa faci cu cascaval si cate fara)
Punem painea feliata intr-o tava cu hartie de copt si dam la cuptorul preincazlit la 200 de grade timp de catvea minute pana se prajeste painea pe o parte, apoi o intoarcem si pe cealalta parte si mai lasamcateva minute. Nu trebuie uscata foarte tare.
Scoatem din cuptor si ungem feliiile de paine cu ketchup peste care asezam cascavalul si sunca si dam din nou tava la cuptor pana se topeste cascavalul si se prajeste putin sunca.
 Si cam asta a fost tot.
Scoatem din cuptor si servim cald sau rece dupa preferinte.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...