Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

miercuri, 30 aprilie 2014

Tarta cu zmeura si capsuni

Na cum sa nu iti placa asa ceva! Eu iubesc tartele si nu numai ca imi place sa le mananc dar ma relaxez efectiv facand tarte. Mi se pare atat de usor sa faci un aluat si sa il umpli cu fructele care iti plac! Iar pentru design e super ca ma pot juca de fiecare data cum vreau eu, impletind, decupand diverse forme.... Si inca am atatea modele in minte. Deci nu, nu o sa scapati niciodata de tartele mele. Sunt obsesia mea :)))
Tarta aceasta impreuna cu cea de visine, au fost facute acu cateva saptamani la parintii mei acasa. Nici acolo nu scap de acest obicei de a face tarte. Si daca am fructe si acasa si la mama in congelator, normal ca nu scap nicicum :)

Asa cum scriam acu cateva postari, nu am sa mai repet mereu reteta de aluat, decat daca modific ceva. La aceasta am folosit aluatul de baza cu portocala. 
Iar pentru umplutura am folosit:
250 gr zmeura
300 gr capsuni
3-4 linguri zahar
3 lingurite amidon
Aluatul il intindem sub forma rotunda si il asezam intr-o forma rotunda unsa cu putin unt sau margarina.
Fructele le punem pe foc impreuna cu zaharul si lasam sa fiarba 3-4 minute. Apoi adaugam amidonul desfacut intr-o lingura de apa si amestecam pana se ingroasa. Luam de pe foc si lasam la racit.
Turnam umplutura peste aluat si nivelam.
Aluatul ramas il intindem si decupam fasii pe care le asezam peste fructe.
Dam tava la cuptorul preincalzit la foc moderat timp de aprox 25-30 de minute.
Scoatem din cuptor si pudram cu zahar pudra dupa ce s-a racit putin.

8 comentarii :

  1. Vai ce bunatati ai pus acolo Timi! :x Ma innebunesti cu tartele astea! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat ma faci tu sa salivez cu reteta asta! :p

    Oana D.

    RăspundețiȘtergere
  3. O minune de tarta!! Arata excelent!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Deja salivez :) imi plac la nebunie sa prepar dulciuri dar imi place sa le si mananc.sper sa fac maine tarta cu capsuni.numai bine si multa sanatate si la cat mai multe retete

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioana ma bucur ca iti place tarta mea. E usor de facut nu e cu foarte multe calorii si e DELICIOASA! :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...