Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

joi, 8 mai 2014

Chiftele din legume la cuptor

De cand a venit primavara incerc sa fac mai multe mancaruri din legume si in general imi plac legumele in orice combinatie. Chiftele de acest gen am mai facut in trecut insa prajite in ulei ceea ce nu ma prea incanta.  Acu sa nu credeti ca eu nu prajesc nimic mai ales eu care ador tot ce e pane :), dar incerc pe cat posibil sa reduc din mancarurile prajite in ulei, mai ales cand exista alternativa.
   Varianta aceasta de chiftelute facute din legume si coapte in cuptor e o alegere minunata si pentru cei care tin o cura sau pentru cei care pur si simplu vor sa manance mai sanatos.
  Bune de servit dimineata, la pranz sau seara si bune de pus si la pachet. 
Avem nevoie de:
1 dovlecel
3 cartofi mari
2 morcovi
3 fire ceapa verde
1/2 ardei rosu
2 oua 
3-4 linguri pesmet
1/4 lingurita chili
1/2 lingurita sare
patrunjel verde tocat 
seminte de susan: aprox 2 linguri 
Curatam si spalam bine legumele.
Dovlecelul si cartofii le dam pe razatoarea mica si le stoarcem putin de apa. Morcovii la fel ii dam pe razatoarea mica. Ceapa si ardeiul le taiem marunt. Daca aveti un chopper puteti sa il folositi pentru a economisi timp. Amestecam toate acestea intr-un bol apoi adaugam ouale, pesmetul si condimentele si omogenizam.
Formam cu mana aprox16 chiftele, nu foarte rotunde ci mai plate si le asezam pe o foaie de copt.
O parte din ele eu le-am dat prin seminte de susan.
Dam tava la cuptorul preincalzit la 175 de grade timp de aprox 30-35 minute iar daca aveti cuptor cu gaz pe foc potrivit.
Iata ce frumusele de chiftele au iesit, sa le tot mananci. 
Incercati-le si voi si va veti convinge ca sunt si gustoase nu numai aratoase. 

17 comentarii :

  1. Cred ca-s tare bune! Si ce bine arata! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Simt ca lesin de pofta! Maine facem si noi :)))) /muaaah! Super ideea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Laura. Stiu ca intre timp le-ai si probat si ma bucur ca ti-au placut.

      Ștergere
  3. Cat de frumoase ti-au iesit!!! Un mare like!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne, am crezut ca sunt prajituri cand am vazut fotografia :) Arata minunat, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu inteleg cum ai reusit, ale mele au fost un adevarat fiasco. S au lipit de hartie si n a fost chip sa le mai dezlipesc. :-(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar nu inteleg ce anume nu ti-a iesit. Am facut exact cum am scris si au iesit exact cu se vad in poze :) Si au mai probat persoane si le-a iesit ok. Trebuia sa mai pui pesmet daca era prea moale.

      Ștergere
  6. Le-am trecut pe lista !
    Super aratoase !

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe perioada cat au stat la cuptor, le-ai intors pe o parte si pe alta?

    Felicitari :-* Abia astept primavara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie intoarse de pe o parte pe alta, le lasi pana se rumenesc frumos deasupra :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...