Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

miercuri, 6 februarie 2013

Paine semi-integrala fara framantare

Dupa ce am incercat painea fara framantare din faina alba am facut si varianta cu faina integrala. Foarte gustoasa si mult mai sanatoasa.
Avem nevoie de:
- 500 gr faina alba de grau
- 500 gr faina integrala de grau
- 40 gr drojdie proaspata
- 2 lingurite sare
- 2 lingurite zahar
- 800 ml apa calduta
Modul de preparare este identic cu Paine alba fara framantare

23 de comentarii :

  1. O painica foarte frumoasa, si extrem de gustoasa! N-am incercat pana acum varianta fara framantare, dar o trec pe lista!
    PUpici

    RăspundețiȘtergere
  2. O paine bine crescuta si pufoasa!! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bien arata!! Esti tare harnicuta Timea! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce coaja are.... si ce miez pufos... Asa imi place si mie painea....

    RăspundețiȘtergere
  5. Asata-i o paine sanatoasa! Imi place!

    RăspundețiȘtergere
  6. Extraordinar de buna! parca ii si simt gustul! O trec la bookmark si maine o incerc! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa o faci Gabriela ca e super buna. Te pup

      Ștergere
    2. Acum e la crescut! abea astept! eu fac de obicei paine din faina alba cu seminte si fac de -3 ori pe saptamana, ne place foarte mult si cea integrala dar e faina mult mai scumpa...de data asta mi-ai facut prea mare pofta :-). O sa te anunt cum mi-a iesit!

      Ștergere
  7. Arata extraordinar,as incerca si eu,dar am o mica problema,pot inlocui drojdia proaspata cu drojdie uscata ?Daca da,care ar fi gramajul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti pune doua pliculete de drojdie uscata, desi am facut si doar cu un pliculet si a iesit la fel de crescuta si de buna.

      Ștergere
    2. Multumesc mult,sper sa reusesc!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...