Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

sâmbătă, 31 mai 2014

Salata de cruditati cu fasole boabe

 Salata aceasta e una din salatele mele preferate. O fac in fiecare saptamana si de multe ori e pranzul meu la lucru (renunt la ceapa cand pun la pachet) alaturi de o felie de paine prajita sau o bucata de paine neagra cu cereale. Azi am servit-o cu un file de peste in crusta de malai. Un pranz perfect! 
Avem nevoie de:

  • 2 rosii coapte
  • 1 ardei gras
  • 1 castravete cornison 
  • 2 ridichi
  • 2 fire ceapa verde
  • 5 linguri fasole boabe rosie fiarta 
  • o lingura ulei floarea soarelui sau masline 
  • un pic de zeama de lamaie
  • sare si piper dupa gust
  • condimente aromate 
Spalam bine legumele si le taiem apoi felii si cubulete dupa caz, intr-un bol.
Fasolea boabe o spalam si o adaugam peste salata.
Adaugam putin ulei, saram si piperam dupa gust si amestecam. 
Stoarcem putina zeama de lamaie, condimentam cu un mix de condimente aromate ( sigur aveti fiecare o rasnita cu condimente aromate) si gata e salata.

Noi am servit salata cu file de peste (cod)  in crusta de malai.
O mancare sanatoasa si delicioasa!
Ingredientele sunt pentru maxim 2 persoane daca servim cu ceva langa si cam pt o persoana daca servim doar salata.

2 comentarii :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...