Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

sâmbătă, 3 martie 2012

Ciorba de legume cu paste

Astazi am pregatit o ciorba de legume cu paste late, fara carne :). 
E o ciorba satioasa din cazua pastelor si este tare gustoasa, ca sa nu mai zic ca e si super simpla de gatit. Nu mai ramane decat sa va zic ce am pus in ea si sa va urez o duminica frumoasa! 
Avem nevoie de:
- 3 morcovi
- 1-2 pastarnac
- 1/4 telina
- 1 ceapa
- 1/2 ardei verde
- 150 gr paste
- sare, piper
- frunze de telina
- frunze de patrunjel
- 300 ml suc de rosii
Punem apa la fiert intr-un vas de 4 l. Curatam, spalam si taiem zarzavaturile.
Cand apa clocoteste  adaugam zarzavaturile si lasam la fiert la foc potrivit. Adaugam sare si piper dupa gust.
Daca s-au fiert zarzavaturile putem adauga si pastele care se fierb in 5-8 min, timp in care adaugam si bulionul. La final adaugam telina si patrunjelul tocat si oprim focul.
Se poate servi si cu smantana!
Pofta buna!

15 comentarii :

  1. Ciorba de butternut squash am avut si noi.O primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. merge perfect o ciorbica acum...Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Paradis o primavara frumoasa si tie!

    Alina sunt bune ciorbele astea simple. te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie imi plac ciorbitele de legume ♥ sunt perfecte in orice moment ♥ te pup scumpa mea

    RăspundețiȘtergere
  5. Emily ma bucur ca iti place ciorbita mea modesta :). te pup

    Dia si eu prefer ciorbele fara carne. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte buna. Eu prefer mancarurile fara carne, asa ca ciorba ta e pe gustul meu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ramona & Cristina ma bucur ca e pe placul vostru ciorba mea, va pup si o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Rocsy bine ai venit! te mai astept pe la mine. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place tare mult, la ai mei nu le place ca nu este carne :)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Adela noi maifacem compromisuri :) si daca felul doi e cu multa carne, nu sunt comentarii. te pup

    RăspundețiȘtergere
  11. E pe gustul meu, ciorbita ta:)!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Maria ma bucur ca iti place! pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...