Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

marți, 8 mai 2012

Piept de pui cu ghimbir si sos chili

Imi place foarte mult pieptul de pui gatit in wok cu diferite legume. Il gatesc destul de des, dar din pacate mai mult doar pentru mine, ca de, barbatii nu sunt ei mari mancatori de piept de pui :), mai ales gatit sanatos....in schimb sunt prieteni bun cu porcul.
Dar sa revin la puiul meu. De data aceasta l-am gatit cu legume, ghimbir si sos chili. O combinatie foarte delicioasa si aromata. 
Avem nevoie de:
- 500 gr piept de pui
- 2 cepe
- 5 catei de usturoi
- 1/2 ardei rosu
- 1/2 ardei verde
-  zeama de la o jumatate de lamaie
- 1 lingurita rasa ghimbir macinat
- 4-5 lingurite sos chili
- oregano
- roinita
- sare si piper
- 50 gr ulei masline
Taiem pieptul de pui in fasii si prajim in ulei de masline pe ambele parti. Prajim in doua ture pentru ca nu incape pe fundul wok-ului toata carnea.
Scoatem apoi carnea intr-un bol.
Taiem legumele felii
si prajim in acelasi ulei in care am prajit puiul.
Cand ceapa capata o culoare aurie adaugam si pieptul de pui.
Intr-o cana punem pe jumatate apa si amestecam in ea praful de ghimbir, sucul de lamaie, sarea, piperul si sosul chili.
Turnam in wok, adaugam si ierburile tocate si lasam sa fiarba aprox 15 minute.
Va asigur ca e o mancare deliciosa, aromata, usor de facut si sanatoasa.
Se poate servi spre exemplu cu piure de cartofi.
Pofta mare!

11 comentarii :

  1. O mancare rapida si foarte,foarte gustoasa.Pupici multi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata!!! Mi-ai dat o idee ptr cina! Nici nu stiu barbatii tai ce pierd.. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, arata foarte bine! Yum yum!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm... Barbatii trebuiesc reeducati ca nu stiu ce pierd.
    Sos chili... YESSSS!!! Ingredientul asta a impins reteta de la bun la foarte bun pentru mine :)

    Am facut ceva asemanator cu citeva zile in urma (sos chili doar la mine in farfurie) si toata lumea, cu mic cu mare l-a apreciat

    RăspundețiȘtergere
  5. vai ce bine arata !!! reteta asta trece in meniul de maine...din pacate am doar ghimbir proaspat(imi place in ceai), sper sa nu fie problema...pupilici

    RăspundețiȘtergere
  6. Mmm, imi place combinatia!Yummy!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dia- asa e, rapida si gustoasa. pup

    Simona - pe sotul meu nu il conving cu puiul...mananca el, dar asa, mai mult de gura mea :)).

    Danutza - multumesc. pup


    Oltean - si mie imi place si sosul chili si ghimbirul, desi ghimbirul nu se simtea foarte tare. Per total a iesit f bun.

    Alexandra - am reusit sa pun si reteta. Se poate si cu ghimbir proaspat, normal. E chiar mai bun, doar ca eu aveam doar praf :). pup

    Licuta - ma bucur ca iti place. pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Haplea - ma bucur ca iti place. pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...