Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

luni, 3 septembrie 2012

Targul Olarilor Sibiu 2012


Targul Olarilor.....un targ ce se tine anual la Sibiu la inceputul lunii septembrie si de la care nu lipsesc niciodata.
Un targ frumos care se tine in Piata Mare din Sibiu unde vin mesteri olari din intreaga tara, predominand insa cei din zona Corund si Horezu.
Ca de fiecare data imi cumpar cate ceva pentru bucatarie desi nu mai am spatiu de depozitare pentru nimic. Dar nu ma pot abtine sa nu cumpar ceva...orice :) 
Va las sa va bucurati si voi de cateva poze frumoase de la targul care a avut loc weekendul acesta.



 Iata si noile mele achizitii :) negociate bineinteles

17 comentarii :

  1. Frumoase achizitii! Minunat targul!!! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adela - multumesc. multe mai vroiam de acolo dar nu mai am unde le pune :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahhh, ce targ frumos, ce de lucrusoare dragalase...sa le folosesti sanatoasa! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat targ, frumoase poze ai facut, la fel ca achizitiile!! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. DF - multumesc frumos draga mea. Pupici

    Poliana - asa e un targ frumos! Ma bucur ca iti plac atat pozele cat si achizitiile mele :). Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. WAW ! Ce noroc ca e departe ca as fi cumparat o gramada de chestii, si pe mine ma daua afara din casa in curand achizitiile pentru blog!

    RăspundețiȘtergere
  7. Strachini am si eu cateva.
    O farfurie din aceea insa, tare mi-as dori si eu.
    Sa le folosesti sanatoasa.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mandala oricate avem tot ne mai tenteaza sa cumparam. Eu mai dau la altii din cele vechi ce nu imi mai plac :).

    RăspundețiȘtergere
  9. DiaMar - si eu aveam dar doar mari si vroiam si mici :). Farfuria si cana aceea tare mult imi place si mie. Pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce de lucruri frumoase:) super achizitii:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Sisters multumesc frumos dragelor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoase! Sa le stapanesti si sa le folosesti sanatoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  13. M-as simti ca in paradis acolo,dar precis saraceam. Sa vad cum fac sa ajung si eu in vreun an,ca tare imi place ceramica. Nu stiu de ce nu dau si eu o fuga pana la Korund.Te pup

    RăspundețiȘtergere
  14. Adina - pai chiar nu stiu de ce nu mergi la Korond :). Am vrut si eu sa merg cand am fost la Sovata, dar erau destule si acolo asa ca nu am mai mers.

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumos.Mi-ar fi palcut sa fiu pe acolo.sa folosesti cu placere ce ti-ai cumparat!

    RăspundețiȘtergere
  16. Rocsy - multumesc frumos draga mea.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...