Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

luni, 29 aprilie 2013

Primavara in gradina parintilor mei, apr. 2013

O zi de duminica perfecata in gradina parintilor mei. 
    Dupa un gratar gustos, facut de data aceasta de tatal meu, o plimbare prin gradina printre straturi de bunatati verzi si flori frumoase si colorate, era tot ce imi puteam dori dupa o saptamana grea si obositoare. 
Va las in compania pozelor unde am surprins cateva din minunatele flori, chiar daca unele incepeau deja sa se ofileasca.

Preferatele mele ♥♥♥

mmmmm ce frumos miroase......

8 comentarii :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...