Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

miercuri, 30 noiembrie 2011

Mancare de fasole boabe

Nu intotdeuna avem timp mult la dispozitie pt a pregati un pranz sau o cina, asa ca din cand in cand sunt binevenite si conservele....cum sunt de exemplu cele cu fasole boabe


Pentru 3-4 pers.
- 2 cutii fasole boabe rosie kidney (cantitate neta / conserva 250 gr)
- 2 cepe
- 1/2 ardei
- 200 gr carnati picanti
- sare, piper
- o cana apa
- ulei


Se caleste ceapa si ardeiul taiat marunt, se adauga carnatii taiati de aprox 2 cm. grosime.

 Se toarna boabele de fasole peste si se adauga 1 cana apa fierbinte (fasolea fiind din conserva am aruncat apa in care se afla si am spalat cu un pic de apa).

Se adauga sare si piper dupa gust si se lasa la fiert aprox 20 min si gata! se poate servi. :)



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...