Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

sâmbătă, 10 decembrie 2011

Ciorba de cartofi cu afumatura si tarhon

Azi am pregatit o ciorba buna romaneasca cu multa afumatura si tarhon, as putea spune o ciorba irezistibila :)
Ingrediente:
- 600 gr costita afumata
- 7-8 cartofi
- 4 morcovi
- 1 pastarnac
- 1 telina mica
- 1 ceapa
- tarhon
- sare, piper
- 4 l apa
- 1 galbenus de ous
- 2 linguri smantana
- 2 linguri otet
Taiem costita bucati o fierbem mai intai separat si aruncam apa in care a fiert. (timp de aprox 20 min; luati cu o lingura spuma ce se formeaza deasupra)
Morcovul, pastarnacul, telina, ceapa le tocam si le punem in apa clocotita. (eu nu calesc legumele :), gustul e garantat si asa ).
Adaugam si costita si lasam sa fiarba in continuare impreuna.
Cand zarzavaturile sunt aproape fierte adaugam si cartofii taiati cubulete si mai lasam la fiert aprox 15 min. Adaugam sare si piper dupa gust. Verificam cu furculita daca cartofii sunt fierti si daca da, stingem focul.
Luam un bol in care amestecam bine galbenusul de ou cu smantana, adaugam apoi ctv linguri din ciorba fierbinte si amestecam, mai adaugam ciorba pana se umple bolul apoi turnam compozitia in ciorba amestecand.
Adaugam apoi 2 linguri de otet, tarhonul tocat si daca doriti si patrunjel verde si avem o ciorba super buna cu afumatura.
Se poate servi cu smantana! Eu prefer fara :)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...