Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

miercuri, 4 ianuarie 2012

Fursecuri vesele

Reteta o am de la mama mea, ea le foloseste si la islere si sunt foarte bune.
Eu am facut doar simple fursecuri pt cafea :)

Ingrediente:
- 400 gr faina
- 1/2 plic praf de copt
- 1 plic zahar vanilat
- 3 linguri zahar
- 1 ou
- 250 gr margarina
- un varf de sare

Se face o coca din ingredientele de mai sus, se pune in folie alimentara si se da la frigider timp de o ora.
Intindem apoi o foaie mai groasa de 5-7 mm, decupam formele dorite si punem la cuptor preincalzit la 175 grade timp de 15-18 minute.


Lasam sa se raceasca, apoi le putem unge cu glazura de ciocolata sau le putem lasa simple.
Eu am facut fete vesele cu ciocolata topita, nasturasi albi, nasturasi cu cacao si pe unele am uns crema de ciocolata.
Se poate adauga si cacao in aluat sau ciocolata rasa.

Va servesc si pe voi cu cateva fete zambitoare sa va insenineze ziua ...

6 comentarii :

  1. multumesc. chiar sunt super simple si foarte fragede, numai bune la cafea dimineata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. astea sunt chiar simple si se pot combina cu orice. am sa le incerc si cu nuca si ciocolata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) cine zambeste de dimineata ...de regula ii merge bine toata zia!!
    Faine fursecurile tale zambarete...imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  4. Atunci Evelina trebuie sa te uiti la ele in fiecare dimineata :) deci te mai astept pe la mine..:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...