Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

marți, 3 ianuarie 2012

Rulada de cascaval

Va mai prezint un aperitiv simplu de facut, nu necesita mult timp si arata bine la orice masa festiva... 




Umplutura pt 5 felii cascaval:
- 6 felii sunca sau salam cu sunca
- 15 gr unt
- 5 linguri crema de branza
- 1/2 ceapa mica
- putin usturoi
- sare, piper
Se taie marunt sunca, ceapa si usturoiul si se amesteca cu untul si crema de branza. Se condimenteaza dupa gust.
Feliile de cascaval le tinem un pic sub apa fierbinte (ctv secunde pe ambele parti) apoi punem pe un servetel de hartie sa se absoarbe apa. Intindem apoi pe felia de cascaval 2-3 lingurite din compozitia de mai sus si rulam in folie alimentara.

Punem la frigider pt cateva ore si apoi taiem in rondele de 2-3 cm grosime.

Arata foarte bine pe platou cu ctv masline si alaturi de alte aperitive...eu am avut aceasta rulada pe masa de Revelion :)

si din cate am inteles de la musafirii mei a fost si foarte buna (eu nu mananc branzeturi deci trebuie sa ii cred pe cuvant :) )

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...