Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

vineri, 9 martie 2012

Ciorba de fasole boabe

Ciorba de fasole boabe era cioarba mea preferata in copilarie. Ori de cate ori eram intrebata ce ciorba vreau, raspundeam: ciorba de fasole boabe :).
Si acum imi place insa nu o mai mananc atat de des ca in copilarie.
Va zic si cum o fac eu, simpla si gustoasa cu putina afumatura.
De ce avem nevoie:
- un bol fasole boabe
- 400 gr kaizer afumat
- 4 morcovi
- 1 pastarnac
- 1 ceapa
- un ardei
- sare, piper
- tarhon
- 2 linguri otet
Spalam boabele de fasole si le lasam in apa de seara pana dimineata.
A doua zi incepem prin a pune fasolea singura la fiert.
Separat intr-un vas de 4-5 l punem apa la fiert. Cand fierbe apa adaugam zarzavaturile taiate si kaizer-ul taiat bucati. Lasam la fiert la foc mic.
Fasolea aproape fiarta si stoarsa de apa in care a fiert o adaugam in vasul cu legume aproape fierte si lasam sa mai fiarba totul impreuna, la foc mic. Adaugam sare si piper dupa gust.
Cand avem totul fiert adugam tarhonul taiat si cele doua linguri de otet si oprim focul.
Servim cu ceapa rosie!

11 comentarii :

  1. Sunt una din persoanele careia ii place mult de tot ciorba de fasole!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place la nebunie ciorbita!!!E tare frumoasa noua fata a blogului tau!Felicitari!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ciorba de fasole este preferata mea.Servesc tot din bol.Si hainutele cele noi sunt foarte frumoase.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Licuta ma bucur ca iti place ciorbita si multumesc pentru felicitari! te pup

    Dia ma bucur ca si tie iti place! si sunt mandra si eu de noul look al blogului :). te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu ador ciorba de fasole. Chiar azi am papat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Alina sa iti fie de bine! e buna tare

    RăspundețiȘtergere
  7. Niciodata n-am refuzat ciorba de fasole ...e in topul preferintelor, cu ceva muraturi langa ea :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumim pentru ciorbita.....!!!!!E delicioasa!!!!Pupici:X

    RăspundețiȘtergere
  9. Apropro....imi place tare mult look-ul nou al blogului:)!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Danuta, nici eu nu o refuz :). te pup

    Maria ma bucur ca iti place ciorbita si noul look al blogului meu. Te pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...