Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

sâmbătă, 3 decembrie 2011

Ciorba de pui cu orez

Tocmai povesteam cu o prietena cum ca ne plac mai mult ciorbele "albe" decat cele cu bulion/suc de rosii si uite asa am facut pentru weekendul acesta o ciorba "alba" foarte gustoasa
- 3 morcovi
- 1 telina mica
- 1 pastarnac sau patrunjel
- 1 ceapa
- ½ ardei verde gras
- 1 capatana usturoi
- carne de pui (eu am folosit pieptul cu os si spatele)
- ½ cana orez
- sare, piper, o lingurita vegeta
- frunze de patrunjel
- 1 galbenus de ou
- 100 ml lapte
Se pune apa la fiert intr-un vas de 3-4 l. Se se pune carnea la fiert si cand e carnea semifiarta se adauga si zarzavaturile taiate si lasam totul sa fiarba in continuare. Cand zarzavaturile sunt aproape fierte se adauga si orezul. Se adauga sarea, piperul si vegeta. Usturoiul pisat se adauga cand sunt toate ingredientele fierte si se mai lasa pe foc aprox 5 min apoi se aduaga patrunjelul verde tocat si se opreste focul. Se poate drege cu un galbenus de ou amestecat cu lapte care se adauga dupa ce se raceste un pic ciorba.
Si iata ca e gata ciorba cu o aroma placuta de usturoi!
Se poate servi cu smantana. Sa aveti pofta!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...