Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

joi, 1 decembrie 2011

Tocanita de vitel

Tare mult imi plac tocanitele de tot felul... si cea de vitel , doar ca o fac destul de rar pentru ca ajung mai rar in posesia unei bucati de carne proaspata, iar cea din comert cam lasa de dorit

Ingrediente:
- 500 gr carne de vitel
- 5 cepe potrivite
- 1 ardei rosu
- 1 ardei verde
- 1 capatana usturoi
- frunze de telina, oregano, patrunjel
- ulei
- apa
- sare si piper
Se taie carnea cubulete si se pune la fiert in apa clocotita. Spuma rezultata in urma fierberii se arunca. Se lasa la fiert aprox 30-40 min.
Pana fierbe carnea curatam si spalam ceapa, usturoiul si ardeiul.
Tocam ceapa si ardeiul si punem pe foc cu putin ulei intr-o tigaie inalta sau orice alt vas doriti. Carnea aproape fiarta se ia de pe foc, se arunca apa in care a fiert si carnea se pune in celalat vas peste ceapa si ardei. Se adauga sarea si piperul, telina si oregano taiate marunt si se lasa la fiert cu 3-4 cani de apa pentru aprox 30 min (depinde de carne..se poate verifica cu furculita cand e fiarta). Inainte cu 10 min de a se lua de pe foc se adauga si usturoiul. La final adaugam si patrunjel tocat.


Se poate servi simplu cu muraturi sau cu paste, piure de cartofi, cartofi natur.

Eu i-am combinat cu paste fusilli :) si castraveciori murati.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...