Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

sâmbătă, 26 aprilie 2014

Paste cu pesmet cu scortisoara sau gem

  Campanie culinara organizata de Gustos si Hutton inca nu s-a incheiat si am sa mai postez cateva retete cu aceste paste primite cu drag de la Hutton.
Ceea ce am facut eu aici cu siguranta cu totii ati mancat inca din copilarie si daca nu, atunci trebuie sa o faceti pentru ca ati pierdut o mancare simpla si foarte gustoasa. Sau unii ar putea spune ca e chiar un desert. Oricum ati percepe aceasta mancare, e delicioasa. 
 Avem nevoie de:
250 gr paste
3 liguri pesmet
2-3 linguri ulei
pentru servit:
1. scortisoara si zahar brun
2. gem de caise 
Fierbem pastele conform indicatiilor de pe ambalaj. Cand pastele s-au fiert le strecuram si le trecem pe sub un jet de apa rece.
Intr-un vas punem uleiul la incins si adaugam pesmetul, amestecand sa nu se arda. Nu il lasam mult pentru ca nu vrem sa mancam pesmet ars, cateva minute 2-3 si apoi adaugam pastele si amestecam. 
Luam de pe foc si punem in farfurii. Presaram deasupra zahar brun si scortisoara sau punem 2-3 lingurite de gem de caise, dupa preferinte. Sau putem sa adaugam peste cele cu scortisoara gem si nu mai punem zahar.
Orice varianta ati alege cu siguranta o sa va placa.
Pofta mare!  

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...