Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

sâmbătă, 25 octombrie 2014

Pui cu legume in sos Worcester

 Chiar daca nu sunt deloc multumita de poze, fiind facute la ceas de seara, trebuie sa postez aceasta reteta pentru ca mi-a placut tare mult ce am combinat aici si ce rezultat am avut. Si este o mancare lejera pentru pranz sau cina cum a fost in cazul meu si se face si foarte usor.  
Avem nevoie de:
  • 850 gr pulpa de pui dezosata
  • 1 ceapa mica rosie
  • 1 ceapa alba
  • 1 zuchinni
  • 1 ardei mare, gras si rosu
  • Pentru sos:
  • 2-3 linguri ulei de masline
  • 3 linguri sos Worcester
  • 2 linguri sos de soia negru
  • 1/2 lingurita sare
  • 1 lingurita rasa pudra de ghimbir
  • 1/2 lingurita piper negru macinat
  • 1/2 lingurita boabe de coriandru 
Intr-un bol amestecam toate ingredientele pentru sos. Pulpele de pui dezosate le taiem bucatele si le punem in bolul cu sos si dam vasul la rece pana pregatim legumele.
Ceapa curatata o taiem felii, ardeiul felii mai marisoare iar zuchinni rondele.
Incingem o tigaie adanca ( eu folosesc wok-ul) si prajim bucatile de pui in doua reprize. Nu mai adaugam ulei ci il prajimin cu sosul in care a stat.
Scoatem bucatile de pui invasul inntr-o tava ( tava urmeaza sa fie pusa la cuptor deci trebuie sa fie termorezistenta).
Calim putin si legumele in sosul ramas de a pui apoi le punem in tava peste pui si le amestecam.
Dam tava la cuptorul preincalzit la 190-200 timp de 25-30 de minute.
Servim mancarea calda asa simpla (pentru o masa sanatoasa) sau combinata cu orez sau cartofi natur. 

6 comentarii :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...