Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

miercuri, 30 noiembrie 2011

Tarta cu mar si scortisoara

E una din prajiturile pe care le fac cel mai des cand vrem ceva dulce in casa si impreuna cu tarta/prajitura cu visine, e foarte simpla de facut, rapida si gustoasa, iar ingredientele folosite le am intotdeuna in casa.
Am facut si pt azi de Sf. Andrei si am dus in dar si nasei mele :)

Ingrediente blat
- 3 oua
- 150 gr faina
- 150 gr zahar
- 50 ml ulei
- 1/2 plic praf de copt
- 1 plic zahar vanilat
- 2 linguri apa fierbinte
- o lingurita scortisoara macinata



Se separa albusurile de galbenus. Albusurile se bat spuma cu mixerul apoi se adauga zaharul. Galbenusurile se pun intr-un bol si se amesteca cu praful de copt si zaharul vanilat apoi se adauga treptat peste spuma cu zahar folosind in continuare mixerul. Se adauga in continuare uleiul si cele 2 linguri de apa fierbinte. La final se adauga faina amestecata cu scortisoara mixand in continuare folosind treapta 1.
Compozitia obtinuta se toarna in tava unsa cu margarina si tapetata cu faina.
Merele (3- 4 mere) curatate de coaja si fara seminte se taie felii se aseaza in tava, peste compozitie, de jur imprejur, apoi se presara o lingura de zahar si scortisoara.
Se pune la cuptor la foc mijlociu sau 170 grade pt cca 30 minute.
Se pudreaza prajitura cu zahar pudra si scortisoara si se serveste cu o cafea aromata! :)

2 comentarii :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...