Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

miercuri, 7 decembrie 2011

Tocanita de cartofi de post

Suntem in postul Craciunului si cu siguranta va intrebati in fiecare zi ' ce sa mai mancam azi ' :) .... ei, eu va zic sa faceti o tocanita de cartofi, care pe langa ca e foarte rapida de facut, mai e si gustoasa
Va scriu mai jos cum o fac eu..desi cred ca e cea mai simpla mancare si nu mai prea necesita detalii...dar totusi :)

Ingrediente pt 4 pers.:
- 12 cartofi potriviti
- 3-4 cepe potrivite
- 1 ardei, preferabil rosu (eu au pus jumatate verde, jumatate rosu)
- 1 rosie mare
- 2-3 linguri ulei
- sare, piper
- patrunjel verde
Se spala si se curata cele de mai sus.
Tocam ceapa, ardeiul si rosia decojita (pt a decoji mai usor puneti in apa fierbinte cate minute) si le punem la calit in ulei pt 3-4 min. Adaugam peste cartofii taiati in cuburi, acoperim cu apa si lasam sa fiarba la foc potrivit. Adaugam sare si piper dupa gust. Cand cartofii sunt fierti adaugam si patrunjelul verde tocat si luam de pe foc.
Servita cu gogosari si castraveciori murati este o mancare perfecta pt o zi de post :)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...