Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

luni, 9 aprilie 2012

Paste 2012

Chiar daca duminica in zi de sarbatoare a plouat toata ziua, in sufletul nostru a fot frumos si am petrecut o duminica minunata alaturi de cei dragi.

Pozele am reusit sa le fac sambata cand afara era soare si frumos :)

Iepurasii mei care invata sa vopseasca ouale: 
Oua vopsite natural cu coji de ceapa rosie: 
... si ceva mai modern: 

... parintii mei frumosi:
si o prajitura gustoasa pe care o voi posta in curand:

16 comentarii :

  1. e minunat blogul tau! abea te-am descoperit si te voi urmari de acum inainte, poate vei dori si tu sa ma vizitezi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Adnia!Ma bucur ca iti place blogul meu! Eu te-am mai vizitat :) si am sa te mai vizitez. pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa fiti sanatosi si sa aveti o primavara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super poze! Ma bucur ca ati avut o zi atat de frumoasa alaturi de cei dragi, desi afara a fost urat...
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Alina & Teo va multumesc frumos!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Szép fotók, szép pirostojások! Jó lehetett a családod körében lenni. Mi is úgy ünnepeltünk, csak sajnos szülők nélkül...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ti-au iesit niste oua foarte frumos colorate!... Abia astept reteta de prajitura!!...

    RăspundețiȘtergere
  8. Sant superbe ouale tale!
    Sanatate la toata familia!

    RăspundețiȘtergere
  9. Gerdi - koszonom szepen. Nagyon jol telt othon: tesztat sutni, toljasokat festeni :)

    Felis - si eu sunt mandra de ouale mele. pup

    Mandale - multumesc tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce oua frummoase ...si ce culori..foarte frumos la tine de Pasti !!! Paste fericit, luminos si sperante implinite!

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunate pozele! Sa ai parte de sarbatori fericite alaturi de cei pe care-i iubesti!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Alex - multumesc mult de tot! Paste fericit si tie!

    Maria - multumesc frumos. La fel si tie un paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  13. Minunate pozele,mai ales cea cu parintii tai dragi.Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...