Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

luni, 31 decembrie 2012

La multi ani 2013!

Va doresc ca anul care tocmai sta sa inceapa, sa va aduca multa sanatate, 
sa va implineasca cat mai multe vise, 
sa va ofere clipe minunate si multa fericire! 
Multumesc tuturor pentru ca existati si imi vizitati 'casa' cu bunatati si sper ca anul care vine sa imi treceti pragul la fel cum ati facut-o si pana acum.
La multi ani!!! 
Boldog új évet!
Happy New Year! 
Glückliches neues Jahr!

13 comentarii :

  1. Fie ca noul an sa-ti aduca mai multe zambete decat impotriviri, mai multe reusite decat infrangeri si mai multe impliniri decat te-ai gandit vreodata. LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți ani fată harnică, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani și la cât mai multe rețete frumoase, Timea!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!!!Un 2013 plin de impliniri si bucurii!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani!Un an nou cu sanatate si multa liniste sufleteasca iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani! Un An nou cu multa sanatate si numai bucurii !!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. "Sorcova vesela
    Am venit cu sorcova
    Un colac daca mi-ati da
    Daca-mi dati si-un pic de vin
    Si la anu'am sa mai vin !"
    La multi ani ! Un an nou plin de impliniri, bucurii, sanatate si fericire !

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani frumosi si luminosi, plini de bucurii si sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc tuturor pentru urarile frumoase! Un An Nou minunat sa aveti!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...