Gust și arome la Noaptea Agențiilor
alături de SCG
Smart Corporation
Group a organizat pentru iubitorii publicității un eveniment în cadrul Nopții
Agențiilor în care invitații au avut parte de momente de creativitate și gust
alături de branduri celebre ca Angelli și Dr.Oetker.
Pe lângă
tricourile pictate cu măiestrie, graffiti și panouri de creativitate, musafirii
au avut parte de băuturi și gustări atent preparate.
Strawberry Field, Garibaldi, Bitter Spritz
și Bellini sunt doar câteva dintre cocktail-urile pe bază de Angelli pe care
invitații le-au putut savura, aceștia având de asemenea ocazia să-și prepare
propriile băuturi unice.
Ambianța franțuzească a serii a fost oferită de Dr.Oetker care a pregătit gustoasele Bistro Baghette, lansând astfel și un nou sortiment în cadrul evenimentului, acela de baghete Champignon. Pizza cu blat pufos Guseppe de la Dr.Oetker, scoasă direct de la cuptor, a fost apreciată de toți invitații.
Detaliul
aromat al evenimentului a fost adus de restaurantul 1001 Nopți, care a
expus condimente cu specific libanez de
până la 4.000 de euro kilogramul, precum șofranul, turmeric, coriandrul și
multe altele.
SCG este un grup de companii de
publicitate care integrează activități de producție, creație, comunicare, PR,
direct marketing, trade marketing, strategie și consultanță de marketing, prima
companie luând ființă în 1999.
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu